Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2013. április 4., csütörtök

Megvannak az eredmények

Vince harmadik lett az iskolai matek versenyen, bejutott a következő fordulóra.
Az elsősök együtt versenyeztek a másodikosokkal, ezt tudva pedig még szebb ez az eredmény, büszke vagyok rá.
Mindig tudtam én, hogy Vince hasonlít Lillára...

Dóri is jól megérdemelt pihenését tölti, vége a felvételi procedúrának,és megvannak az eredmények is. Ügyes volt, maximális dicséret illeti. Az általam preferált iskolára nem sikerült rábeszélni, viszont ahová ő akart menni, ott mind a négy szakra felvették, válogathatott is. Végül nyelvi tagozatra megy.
Mostanra én is megnyugodtam, már tudok örülni a sikerének és az örömének. Őszintén remélem, hogy jó helyre került, jól érzi majd magát, és élménydús négy éve lesz.

Eddig tartottak a jó hírek. Vannak kevésbé jók is, de azokról egyelőre nem tudok írni, még emésztenem kell őket.

1 megjegyzés:

Magdaléha írta...

Gratulálok a gyerekeknek!
rossz hírek: ((()))
üdv: M