Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. február 25., csütörtök

Miért vannak itt a rendőrök?

Tegnap délután lezárt parkoló, és hat rendőr fogadott gyerekeim iskolája, illetve óvodája előtt.

Kicsit meglepődtem. Azt ugyan tudtam, hogy rendezvény van az iskolában, de rendőrökre azért nem számítottam.
Aztán kiderült, hogy aggodalomra nincs ok, semmi rendkívüli nem történt. Mindössze annyiról volt szó, hogy a Nemzeti Iskolafelújítási Program keretében nyert támogatási összegből a nyár folyamán megszépült intézményünk hivatalos átadásán néhány prominens személy (miniszteri rangban) is megjelent.
Rájuk kellett ennyire vigyázni.

Mindenesetre az érintett intézménybe járó, vagy szimplán csak a környéken lakó gyerekek szüleinek nagy többsége - hozzám hasonlóan - minden bizonnyal szembesült a címben szereplő kérdéssel.
S a vacsora-témánk is meglett: mégis, kik azok a miniszterek? Mit csinálnak? Miért vigyáz rájuk rendőr?
És - mikor már azt hittem, hogy kiveséztük a témát, és már hosszú percek óta másról beszélgettünk - nagyobbik lányom feltette az őt per pillanat leginkább érdeklő bónuszkérdést:
- Anya, és a minisztereknek van főnöke?

Nincsenek megjegyzések: