Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2011. március 16., szerda

Sikerült!!!

Rendesek voltak a gimiben, pontban 8 órakor már kint volt a honlapon az előzetes felvételi jegyzék. Nagyjából három másodpercet vett igénybe, hogy megtaláljam a 214 betűrendbe szedett név között Lilla nevét. Talán az a 3 mp volt a legnehezebb.
Nagyon ügyes volt a lány, 184 pontot szerzett (200 volt a maximum), ezzel az összesített rangsorban 18. lett. Úgyhogy most öröm és boldogság van:)

3 megjegyzés:

sbodi írta...

Gratulálok! (Mondtam én, hogy nem lesz ezzel semmi gond... de a helyedben én is nagyon izgultam volna!)

Magdaléha írta...

Óóóóóóóóóriási gratuláció Lillának! SZuper hírek!!! :-)

csodatarisznya írta...

Köszönjük:)