Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. április 5., hétfő

Húsvét

Ez a húsvét úgy múlt el, hogy igazán észre sem vettem, hogy ünnep van.

Azért, mert egy épülő-szépülő, de azért még erősen félkész nyaralóban mindig van munka.  Húsvétkor is.
Azért, mert egy félkész nyaralóban az ember nem veszi fel a legszebb ruháját. És bár nem ezen múlik az ünnepi hangulat, azért mégiscsak nehéz melegítőben ünneplőbe öltöztetni a lelket.
Azért, mert a szerda erősen közelít, az idő egyre jobban szorít, és én minden percet kihasználtam, amit lehetett.
Azért, mert az idő is olyan semmilyen volt. Igaz, nem esett, de azért nem volt igazi tavasz sem. Nem sütött a nap. És a napsütés nekem nagyon hiányzott.

Most valahogy nem adtuk meg az ünnep hangulatát. Én legalábbis nem éreztem.

Jövőre másképp csináljuk.

Nincsenek megjegyzések: