Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. május 10., hétfő

9

Lilla ma hajnalban 9 éves lett.
Ő az egyetlen gyerekünk, aki a kiírás napján érkezett. Már akkor is precíz és pontos volt, ahogy azóta is az, mindig, mindenben.

Gyorsan jött Ő is, csakúgy, mint a nővére. Ez este 11-kor kezdődő fájások rögtön három percenként jöttek, szabályosan, szépen. Éjfélkor végre elhittem, hogy mégis szülni fogok (merthogy 9-én este 7-kor a doki azt mondta, a gyerek magasan, a feje be sem illeszkedett, úgyhogy itt még napokig nem lesz szülés. Ezek után kicsit "váratlanul" értek 4 óra múlva a 3 percesek...), 1-re beértünk a kórházba, és röpke másfél óra múlva, 2.35-kor felsírt Lilla.

9 éve történt, és mégis olyan, mintha tegnap lett volna. Megnézegettük a születése napján készült fényképeket, és én újra éreztem a babaillatot...

Boldog szülinapot, Lillus!

Nincsenek megjegyzések: