Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. május 27., csütörtök

Két keréken

Vince biciklizik. Két keréken.

A hétvégén egy családi összejövetelen a futóbiciklijét kölcsönadtuk az unokatesójának. Ennek örömére némi könyörgés után végre felült a pótkerekes biciklijére, de nem tetszett neki a dolog.
Vettünk egy nagy levegőt, és kedd este leszedtük a pótkereket.
Nagyjából 1 óra gyakorlás után a gyerek biciklizik.
Kedden úgy jöttünk be, hogy már önállóan tudott tekerni, fékezni, farolni(!), és megállni.
Tegnap még gyakoroltam vele fél órát, úgyhogy azóta már egyedül, segítség nélkül elindul, és simán beveszi a 360 fokos kanyarokat is, azaz lábletevés nélkül visszafordul.

Az elmúlt két nap legtöbbet hallott szófordulata: "És akkor besebesítettem..." (értsd: begyorsítottam).

Nincsenek megjegyzések: