Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. május 3., hétfő

Állatkert a poggyászomban

Tiniként sokszor elolvastam a fenti címet viselő könyvet. Nagyon tetszett. De eszembe sem jutott, hogy röpke két évtized múlva teljesen más összefüggésben fog ez a cím napirendre kerülni.

Mert kezdetben voltunk ugye ketten.
Aztán lett egy lányunk. Majd még egy lányunk. Végül született egy fiunk.

S mivel még mindig maradt némi erőm, energiám és felesleges szeretetem, az én kezdeményezésemre lett egy macskánk is. Nekem itt nagyjából be is zárult a kör, kerek volt a világ.

De a gyerekeimnek nem. Dóri kutyát akart. Hosszas harcok után hörcsög lett belőle. Ennek a hörcsögnek annyira már nem örültem, de beláttam, hogy neki is meg kell tanulnia a felelősséget és gondoskodást, úgyhogy rábólintottam.
Most viszont már Lilla is hörcsögöt szeretne. És a saját (valamint a család) nyugalma(m) érdekében megkapja.

Én úgy érzem, három gyerekről és három állatról gondoskodni több, mint elég. Néha úgy tűnik, tényleg egy egész állatkert van a poggyászomban.

Nincsenek megjegyzések: