Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. június 24., csütörtök

Amikor a kör bezárul

Ideges vagyok. Vagy inkább feszült és rosszkedvű.

Mert már három hónapja munkát keresek, és semmi eredmény. Nem is igazán a visszautasításokkal van baj, hanem velem. Azt hiszem, ahhoz, hogy találjak valamit, először magamban kellene rendet tenni, és eldönteni végre, hogy mit akarok. S ha végre magabiztos lennék, az sugározna rólam, s kapkodnának utánam a cégek. (Vagy nem...).

Bár fura dolog ez, mert tudom én, hogy mit akarok. S épp ez a baj: hogy olyat akarok, ami nincs. Vagy legalábbis nagyon ritka: részmunkaidőt, itt, a közelben.
De mivel ez nincs, kénytelen vagyok kompromisszumokat kötni, és olyan állásokat is megpályázni, amit úgy igazán nem is akarok. S ezt nem csak én tudom, de valószínűleg a másik fél is érzi.
Nem kellene ilyen állásokat megpályázni. De ha ezeket nem pályázom meg, akkor semmit nem pályázok meg, mert más viszont nincs. S akkor úgy tűnne, nem is keresek munkát. Pedig keresek. Tényleg. Csak szeretnék a leendő munkám mellett is normális ember, és nem utolsó sorban anya maradni.
Futom hát a borítékoltan sikertelen köröket, s hiába tudom, hogy a visszautasítás nem nekem (mint embernek) szól, azért mégis rossz érzés, hogy sehová sem kellek.
Ördögi kör, s nem látom a menekülő útvonalat. Fogalmam sincs, mi lesz a megoldás.

2 megjegyzés:

Lepkevár írta...

Teljesen megértelek. Ne vedd magadra az elutasításokat, ez van most az egész országban. Élelmesen és pofátlanul kell nyomulni, ha van ismerős, akkor protekcióval, stb... Szerintem.

csodatarisznya írta...

Igyekszem nem magamra venni, néha megy is. Néha meg sajnos nem.
Ismerős nincs, pedig jó lenne...
A pofátlanul nyomulás (eddig) nem az én műfajom (volt), valahogy bíztam abban, hogy az ember a szokásos, úgymond tisztességes eszközökkel is célt érhet. De ez a bizakodás egyre inkább naivitásnak tűnik, és úgy érzem, muszáj lesz kicsit beletanulnom a nyomulós módszerekbe is. Holnap interjúra megyek, megpróbálok rámenős lenni:).