Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. június 10., csütörtök

Útkeresés újra

Nem csak én nem találom a helyem, Dóri is keresi a sajátját...

Nagy drámák - a mi szemszögünkből nézve legalábbis - nincsenek, de neki nehéz most az élet. Mert úgy érzi, minden sz...r, ő csúnya, és kövér, és őt senki nem szereti.
Szerencsére ebbe a "senkibe" mi csak időnként tartozunk bele, olyankor, mikor valami olyat kérünk, teszünk, ami neki nem kedvére való. De még így is, hogy adott a háttér, ahová visszabújhat két önállósodási kísérlet között, nehéz a kamaszkor.
Neki is, és nekünk is.

Úgy emlékszem, nekem valahogy kimaradt az életemből a sztárokért rajongós időszak. Nem voltam szerelmes egy énekesbe/színészbe/sportolóba se, és nem volt a példaképem egyetlen női híresség sem.
Hogy ez rossz vagy jó, nem tudom. Abban viszont biztos vagyok, hogy Dóri ilyen szempontból is klasszikus kamasz: az aktuális feltétlen példakép most Selena Gomez. Úgyhogy hajat növeszt, (és a szőke haját barnára festetné, ha hagynám), sminkelni akar, néha rátör, hogy fogyókúráznia kell (amit szerencsére az épp aktuális étkezés kedvéért azért rendszeresen felfüggeszt), és persze énekesnő, vagy - hangi adottságok hiányában - inkább színésznő szeretne lenni.

Lehet, hogy jobb lett volna, ha tizenévesen én is rajongok valakiért. Most lennének emlékeim, és talán jobban tudnám kezelni ezt a helyzetet, mint így, tapasztalatok nélkül.

4 megjegyzés:

sbodi írta...

Dóri ezerszer szebb, mint ez a csajszi.

csodatarisznya írta...

Bár én elfogult vagyok, de szerintem is.
Kár, hogy ezt Ő nem így érzi...

Magdaléha írta...

Hát igen :-) Peti meg gördeszkázni szeretne. Kölcsönkaptunk eget és rögtön a lépcsőn leugrással kezdte...
/Zeke és Luther, remélem így írják/

csodatarisznya írta...

Nekem is van gördeszkázósom is:)
Nálunk most a "páros lábbal állok a deszkán, majd felugrom, és 180 fokos fordulat után páros lábbal újra a deszkára érkezem" mutatvány aktuális.
Az még nem jutott eszembe, hogy a produkció koreográfiájának gyökereit valamelyik mesében keressem, de most megvilágosítottál:)