Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2011. január 22., szombat

Egy lélegzetvételnyi szünet

A pénteket végigizgultam. A reggelt a Dóri matek témazárója miatt, a délelőttöt a Vince farsangja miatt, a kora délutánt a Lilla felvételije miatt, a késő délutánt meg a közlekedés miatt. Hogy járható legyen az MO-ás, és időben odaérjek a farsangi ovis meseelőadásra.

A napi mérleg a következő: Dóri matek témazárója négyes lett. Egy pont híján ötös. Nem mondom, hogy nem zavar kicsit az egy pont hiánya, de ahhoz képest, hogy csütörtök este 8-kor szólt, hogy holnap témazáró, geometriából, és ő egy szót sem ért, ahhoz képest ez a négyes kiváló. Gondolatban magamnak is gyorsan beírtam egy piros pontot. Lehet, hogy pályát tévesztettem?
Vince nagyon élvezte a farsangot. Tavaly még nem érdekelte a dolog, a jelmezt 10 percre felvette, aztán szólt az óvónőknek, hogy vegyék le róla, és többet rá sem nézett. Idén egész délelőtt Sziamiaú volt, és a délutáni mesejátékot is nagyon élvezte. Állt a kispadon, és hangosan kiabált a színpad felé, hogy "kiskakas, ne gyere ki, megesz a róka!". És időben odaértem. Valaki meghallgatta a könyörgésemet ott fent, mert - péntek délutáni csúcs ide vagy oda - nagyon jól lehetett haladni.
Túl vagyunk a felvételin is. Konkrétumot még nem tudunk, majd jövő pénteken lehet megnézni a dolgozatokat, akkor derül ki, hány pontot írt Lilla. Úgy érzi, jól sikerült. A netes megoldókulcs alapján végignéztük a két feladatlapot, és az eredmény biztatónak tűnik. Meglátjuk. Mindenesetre örülök, hogy túl vagyunk rajta. Nehéz volt egy teljes félévet dupla terheléssel végigcsinálni, a második félév ehhez képest sétagalopp lesz. Akkor is, ha most kezdődnek a versenyek, (illetve kedden el is kezdődtek: az idei elsőt, a kerületi irodalmi csapatversenyt idén is megnyerték) és még március elején lesz egy szóbeli felvételi is.

A Dóri bizonyítványa miatt csak azért nem izgultam, mert már csütörtökön megkapták: négy négyese lett, a többi ötös. Kamasz-mentalitásához képest ez igen jó eredmény, én örülök neki.

2 megjegyzés:

Magdaléha írta...

Gratulálok a Lányoknak! Kíváncsian várom Lilla eredményét!
M

csodatarisznya írta...

Én is... még 3 nap, és kiderül.