Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2011. január 31., hétfő

Fejlemények

Újra van hangom. A kedden kiutalt antibiotikum-kúra csütörtökön kezdte éreztetni hatását, pénteken már egész folyamatosan beszéltem. Tegnap óta pedig a hangszínem is kezd az eredetire hasonlítani.

Pénteken megtudtuk a gimis felvételin elért pontszámokat is. Lilla 100-ból 86 pontot írt. A matekja 50-ből 48 pont lett, amire a felvételi dolgozatokat megmutató gimis tanárnő csak annyit tudott mondani, hogy az nagyon-nagyon jó. Szerintem is. Az is biztos, hogy a suliból a harmadik év végi és negyedik első félévi jegyek alapján vitt pontjainak száma maximális, így már 136 pont biztos a 150-ből. Szóbeli március elején, itt dől majd el az utolsó 50 pont sorsa.
Mindenki arra kíváncsi, hogy ez mit jelent, vajon 86/136 ponttal mennyi az esélye a bekerülésre. Nem tudom. (Pedig nagyon szeretném tudni). Összesen 207 gyerek jelentkezett, a matek és magyar dogák pontszámainak átlaga 73 pont lett, és a 73 pontot író gyerek a rangsorban a 124.
A rangsor első 60 helyén álló gyerek kerül be a suliba. Hogy 86 ponttal vajon hol állhatunk a listán, fogalmam sincs.
Még másfél hónap, és megtudjuk. Addig meg tovább izgulunk.

1 megjegyzés:

Magdaléha írta...

Örülök, hogy jobban vagy! Leányzó ügyes volt, drukk, hogy bekerüljön.
heteken belül én is kezdem az iskolaválasztási mizériát. Tanítót még nem láttam, de már teljesen bele vagyok zavarodva....