Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2011. január 17., hétfő

Hamarosan péntek...

Miközben én igyekszem akklimatizálódni a munka-család-háztartás édes hármasában, zajlik az élet a "háttérben" is. A péntek például mozgalmas nap lesz nálunk:
Vincééknél farsang lesz. Ennek örömére a hétvégén fél napot töltöttem a megfelelő macska-jelmez megvarrásával. Merthogy Vince Sziamiaú-ként kívánja tölteni az aznap délelőttöt.
Lillával hetek óta matekozunk. Rendületlenül. Péntek délután ugyanis felvételizik. Bemelegítésként holnap még elmegy egy kerületi irodalmi versenyre - csak hogy magyarból is edzésben legyen a felvételire -, aztán már lélekben is a péntekre készülünk. Ő nagyon izgul. Én már csak egy kicsit.
S hogy Dóri se maradjon ki a jóból, pénteken lesz a félévi bizonyítványosztás is. Lillánál ez ügyben nem érhet meglepetés, de Dórinál majd csak akkor derül a négyesek és ötösök tényleges aránya. Csak hogy neki is legyen min izgulni.

Nincsenek megjegyzések: