Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. december 27., hétfő

Boldog karácsonyok

Annyiszor megállapítottam már, hogy a világ nem változik. A szerepek ugyanazok maradnak, csak a generációk cserélődnek.
Karácsony másnapján ismét igazolva láttam ezt az elméletem, mikor lent, a nappaliban Dóri a Viva TV-n futó legújabb kilppeket tanulmányozta, fent, a szobájában Lilla az új CD-jét hallgatta, Vince pedig egy Thomas-os mesét nézett a neten.
Én meg elégedett mosollyal megállapítottam, hogy mindenki boldog, és igyekeztem annyi ajtót becsukni, amennyit csak lehetett. Hogy bármerre menjek is a lakásban, egyszerre csak egyféle zenét halljak.

Eszembe jutottak a 20 évvel ezelőtti karácsonyok. Pont ilyenek voltak. Csak akkor én ültem a becsukott ajtók túloldalán.

Nincsenek megjegyzések: