Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. december 2., csütörtök

Csomagolás

Vince tegnap, vacsoránál komoly arccal közölte, hogy "Anya, szerintem én vagyok a csomag. A túró rudi a hasamban van, és én vagyok a csomagja".

Azt kell mondanom, hogy nem tévedett sokat. A keddi, nagyságrendileg 30 pötty jócskán megszaporodott: szerdára mondjuk 130, ma reggelre meg kb. 230 lett belőlük.
Tegnap a pöttyökkel együtt is virágos jókedve volt, ma már kicsit nyűgösebb, lázas, és nem kért reggelit sem.

Én meg kapkodós, stresszelős fázisban vagyok: közelít a vizsga, úszik a háztartás, és ráadásul mindjárt karácsony. És én meg ott sem tartok, hogy egyáltalán végiggondoljam, hogy kinek mit vegyünk. Per pillanat mindenem van, csak adventi hangulatom nincs.

3 megjegyzés:

sbodi írta...

230 (huh!) pöttyel egy elég nagy túró rudi lehet Vince... de micsoda meglátás. :D

Magdaléha írta...

Jobbulást a kis túró Rudolfnak! Neked pedig kitartást!!!!

csodatarisznya írta...

Köszönjük, igyekszünk...