Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. november 24., szerda

Mérleg

(Eddig) 13 előadó meghallgatása után arra a következtetésre jutottam, hogy sem a jó előadásanyag összeállítása, sem az előadói készség megléte nem magától értetődő dolog. A kettő együttes jelenléte pedig a fehér holló megjelenésének gyakoriságával vetekszik. (Az előtt a két ember előtt viszont, akinek mindkettő sikerült, le a kalappal, ezúton is köszönöm az érthető és élvezhető előadásokat!)

Jó önbizalom-növelő tréning ez nekem: ennél tisztábban nem is láthatnám, hogy attól, hogy mások végigdolgozták azt a sok-sok évet, amit én itthon töltöttem, nem jobbak, és nem  is rosszabbak nálam. Kezdem elhinni, hogy 10 évnyi gyerekezés után, friss újrakezdőként is vannak értékeim, és vannak dolgok, amikben vagyok olyan jó, mint ők. Vagy bárki más.

Nincsenek megjegyzések: