Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. november 4., csütörtök

Úgy tűnik, igaz

Van olyan, mikor annyira váratlanul éri az embert a siker, - akkor is, ha már hónapok óta erre vár -, hogy hirtelen nem tud mit kezdeni a jó hírrel.
Hát, így vagyok ezzel én is... Már néhány órája tudom, hogy SIKERÜLT!, mégis: még mindig csak félve merem elhinni. És csak nagyon mérsékelten merek örülni.

Holnap - egy megbeszélés után - tisztábban látok majd. Mindenesetre úgy tűnik, január 1-jétől a dolgozó nők táborát erősítem.

3 megjegyzés:

Magdaléha írta...

Én meg halkan gratulálok!!! :-)

Lepkevár írta...

Húú, ez izgalmasnak hangzik! Szorítok, hogy minden rendben legyen! :)

csodatarisznya írta...

Mindhármótoknak köszönöm:)