Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. november 12., péntek

Péntek

Eddig is tudtam, hogy ez az utolsó hétköznap, és hogy utána már a hétvége jön, és eddig is örültem, hogy végre péntek van. Most mégis teljesen más, sokkal mélyebb és erősebb érzések kerítettek hatalmukba.
Kezdem érteni, mit is jelent az az egyszerű mondat, hogy "A hétvége a családé".

A sikeres interjúm egyébként elég drágára sikerült, ugyanis, amíg én óránkon át győzködtem az interjúztatókat arról, hogy alkalmas vagyok a feladatra, a közterület-fenntartók is dolgoztak. Tegnap kaptam egy csekket. Zöld területen parkoltam, és ezzel szabálysértést követtem el.
Naná, hogy ott parkoltam: közel s távol sehol máshol nem volt hely, s a remek közlekedési viszonyoknak köszönhetően már így is késésben voltam. Egyszerűen nem volt időm arra, hogy 5 kört tegyek a környéken, hátha találok valakit, aki éppen kiáll egy parkolóhelyről... Mindegy, remélhetőleg még így, büntetéssel együtt is megérte a dolog.

Nincsenek megjegyzések: