Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. október 29., péntek

Nem bárányhimlő

Laza egy órás várakozás után bejutottunk a dokinénihez, aki angyali türelemmel végighallgatta "kórtörténetünket", megnézte a gyereket elől, hátul, percekig bogarászta a fejbőrét, de miután egyetlen igazi bárányhimlős pöttyöt sem talált, úgy nyilatkozott, hogy a gyermeknek nincs varicella fertőzése.

Volt viszont valamilyen másik vírusa, ami miatt kicsit pirosabb a torka, és ami valószínűleg a kiütéseket is okozta, de már az a fertőzés is lecsengőben van. Jövő héten oda utazunk, ahová csak akarunk, bárányhimlővel garantáltan senkit nem foguk megfertőzni.

(Azt még nem döntöttem el, hogy ennek most örüljek-e vagy sem. Egyrészt jó lett volna túl lenni a bárányhimlőn addig, amíg itthon vagyok, tehát nem gond a két hét táppénz, másrészt meg örülök, hogy jövő héten mégis kimozdulhatunk. De azt hiszem, a dolog jó oldalát nézem, mert örülni mégiscsak sokkal jobb, mint bosszankodni.)

2 megjegyzés:

Magdaléha írta...

always look on the bright side of life! :-)

Thea írta...

Szia!
Csatlakozom az elöttem szólóhoz!