Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. október 1., péntek

Ő is változik

Eddig könnyen kezelhető, szelíd, türelmes kislány volt, amolyan mintagyerek. Nagyon nagy volt a kontraszt közte, és az immár két éve kamaszodó nővére között.
Gondolkodtunk is ezen sokszor, és valahogy mindig arra jutottunk, hogy Lilla más kamasz lesz, mint Dóri. Néha abban sem voltam biztos, hogy neki egyáltalán lesz-e lázadó korszaka.

Valószínűleg (mint mindenben, ebben is) tényleg más lesz, mint Dóri, de hogy Ő is lesz kamasz, az egyre biztosabbnak tűnik. Kezd figyelni magára, kezdi zavarni a pocakja, megemlítette, hogy fogszabályzót szeretne, és egyre kevésbé titkolt irigységgel figyeli a nővére saját kulcsát, telefonját, és önálló útjait.
Már ő is keresi a helyét a világban, gyakran ingerült, sértődött, és ami a leginkább feltűnő: egyre kevésbé találja meg a hangot Vincével. Pedig pár hónapja még tökéletes volt az összhang közöttük.

Dórinál még nagyon meglepett ez az (általam korainak vélt) kamaszodás. A Lilláé annyira nem ért váratlanul, már "beavatottként" bólogatok itt magamban, hogy igen, ez is eljött. Végül is már negyedikes, lassan 9,5 éves...

Tudom én, hogy ez még csak a kezdet, de máris úgy érzem, felköthetem a nadrágot.

Nincsenek megjegyzések: