Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. október 6., szerda

Az a bizonyos pohár

Tegnap találtam egy álláshirdetést. Kis cég, nekem nagyon tetsző, mondhatni rám szabott feladatok, és annyira jó hirdetési szöveg, hogy egyszerűen muszáj volt megpályáznom.

Pedig nagyon messze vannak tőlünk. Az elkerülhetetlenül dugós úton 40, a haladósabb úton 70 km, de annyira megfogott a hirdetés, hogy nem hagyhattam ki.
Úgy döntöttem, minden rajtam múlik, és mostantól igenis optimistán állok a dolgokhoz: Megpályázom, mert manapság, az internet korszakában, ebben az online világban 40-70 km már nem lehet akadály. Ha akarjuk, át tudjuk hidalni a fizikai távolságot.
Ezt megírtam nekik is. Még nem jött visszajelzés, de kíváncsian várom a válaszukat.

Mert nekem a pohár félig tele van. És a hirdetésben azt írták, ezt ők is így látják.