Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. október 14., csütörtök

Szülinapra készülünk

Na, nem a családban: Dóri barátnője lett 12 éves a napokban.
S ahogy azt illik, a hétvégi buliba Dóri is ajándékot visz: fekete körömlakkot. Mert ez az ünnepelt egyik kívánsága.
Kíváncsi vagyok, mennyi idő szükséges ahhoz, hogy nálunk is napirendre kerüljön a téma.

Azt hiszem, lassan tudományos módszerekkel fogom az ilyen jellegű adatokat gyűjteni, s ha már elég sok infó összegyűlt, tanulmányt írok a kamasz lányok lelkivilágáról. Jó pénzért árulom majd.

Három legyet egy csapásra: 1): jól fizető munkám lesz - mert a kereslet szerintem garantált, 2): azt csinálom, amit szeretek (írok), és 3): mire Lilla eljut ebbe a fázisba, már olyan kiművelt és felkészült leszek, hogy fél kézzel megoldok minden problémát. Vagy mégsem.

1 megjegyzés:

csodatarisznya írta...

Akkor Te írod változókori részt, én a kamaszkort. Keresünk még néhány, vállalkozó szellemű, a női életút más szakaszaiban jártas társszerzőt, és egész komplett anyagunk lesz a végén:).