Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. szeptember 30., csütörtök

Interjú

Az új cipő minden tőle telhetőt megtett. Elegáns, kényelmes, szép, és tényleg segített abban, hogy jól érezzem magam. Már amennyire persze egy interjún jól érezheti magát az ember.

A leendő főnök pont olyan, amilyennek telefonban tűnt: kedves, normális, segítőkész, és abszolút emberi. De nem az én főnököm lesz. Egyrészt azért, mert az amúgy is középszintű angoltudásom sokat kopott az itthon töltött évek alatt, és az a szint, amin most vagyok, ide azért kevés lenne. Másrészt meg azért, mert a munkaidő úgy rugalmas, hogy a törzsidő 8 - 16.30-ig tart. 8 előtt és fél öt után rugalmasan alakítható...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnálom!
Fel a fejjel! :-)
Üdv!
Kata

csodatarisznya írta...

Kata, még nem mondtak nemet, ők sem, meg én sem. Elvileg két héten belül derül ki, mehetek-e a második körös interjúra. Ezek csak az érzéseim, megérzéseim. De tény, hogy ritkán csalnak...