Természetesen nekem is van... Hogy mit rejt? A blog ebbe enged bepillantást. És egy picit abba, hogy én mit teszek a gyermekeimébe...

2010. szeptember 13., hétfő

Megvan a megoldás!

Vince szállította ma reggel:

- Anya, te hol dolgozol?
- Én most sehol. Míg picik voltatok, itthon voltam veletek, most meg munkát keresek, de még nem találtam. Majd ha találok, én is járok dolgozni, úgy, mint apa.
- Én meg megyek majd veled?
- Nem, te oviba mész majd.

Pár perc szünet, elmélyülten játszott az autóival, majd egyszer csak odaáll elém:

- Anya, én már kitaláltam! Én nem megyek oviba, és neked meg az lesz a munkád, hogy vigyázol rám!

4 megjegyzés:

Angela írta...

Igen. Ezt úgy hívják, főállású anya.:-)

Magdaléha írta...

Hát, ez valóban tökéletes megoldás lenne :-)
Érdekes, ezen az én gyerekeim is sokat görcsölnek, hogy mi lesz, ha dolgozni fogok...

sbodi írta...

Kérdezd meg, mennyit fizet és hány órában foglalkoztat, hátha megéri. ;)

Lepkevár írta...

Ez nálunk is rendszeresen téma (volt), és Ricsitől mindig meg is kaptam, hogy "anya, neked az a dolgod, hogy vigyázz ránk!"